Outros profesores de Vilagarcía tamén teñen algo que dicir

Diario de Arousa 20/09/09
La directiva de A Lomba defiende a BATA como la mejor opción para el aula de apoyo


REDACCIÓN > VILAGARCÍA
La directiva del colegio A Lomba aclara su posición en el conflicto por el aula estable para niños con trastorno del espectro autista y defiende a BATA como la mejor alternativa para trabajar y comunicarse con estos pequeños. Creen que los padres defienden sólo “o mellor para os seus fillos”.

El director del colegio A Lomba, Paco Cernadas, la jefa de estudios, Rosana Barros, y la secretaria del centro, Bernarda Rubianes, salieron al paso de la polémica suscitada alrededor del aula de apoyo a niños con trastornos del espectro autista y, además de querer rebajar la tensión creada entre las diferentes posturas, se posicionan a favor de los padres de los niños, ya que creen que BATA es la mejor alternativa para trabajar con los pequeños, una situación que consideran que debería aprovechar la administración.
En este sentido, Cernadas explica que “cando entidades non públicas, como BATA ou a ONCE, están en condicións de dar un mellor servizo a uns alumnos, a Administración pode, e debe, atopar fórmulas para facer desa colaboración unha contribución á mellora da calidade do ensino que reciben os nenos”. Añade que “non debemos empeñarnos en pensar que estamos sobradamente preparados para atender a calquera necesidade educativa que se nos presente. Posúo unha formación académica bastante aceptable, que inclúe dúas licenciaturas, un Diploma de Estudios Avanzados e mesmo estou rematando a redacción dunha tese de doutoramento, precisamente no campo da formación do profesorado de Educación Infantil e Primaria. Non me avergoña recoñecer, sen embargo, que, ao igual que lle acontece a moitos dos meus compañeiros, non dispoño de formación suficiente para traballar e comunicarme cos nenos autistas”.
A la hora de tomar parte en este conflicto, Rosana Barros lo tiene claro y asegura que “non son partidaria das posicións extremas nin das respostas simples, pero se me vira obrigada a posicionarme, non teño dúbidas. Afectivamente falando póñome a carón dos pais dos nenos da aula de apoio. A súa posición non é ideolóxica, nin politicamente interesada. Defenden sinxelamente o que consideran mellor para os seus fillos”.
En lo que respecta a la actividad e importancia del mantenimiento del aula, Barros indica que “esta resume en si mesma o mellor e o peor do noso centro. Dunha parte representa un logro polo que merece a pena loitar, e doutra, o conflito desatado a raíz das modificacións introducidas no funcionamento da mesma pola Consellería de Educación ameaza con traspasar os límites do razoable. Algo haberá que facer para que o enfrontamento non afecte directamente a aqueles que ningunha culpa teñen desa situación: Os alumnos”. Sin embargo, confirman que ya cambiaron algunas actividades de este aula y el director del centro indica que “por moi insólito que poida parecer, o inspector de zona prohibiu a celebración das reunións que a profesora da aula de apoio tiña previamente concertadas coas nais e pais do alumnado con autismo. Da mesma maneira que con anterioridade prohibira a celebración en horario lectivo das habituais reunións tanto dos directores como dos orientadores de centros de ensino infantil e primario de Vilagarcía”.
A pesar de su claro respaldo a BATA, la dirección del centro no pone en duda la capacidad profesional de la profesora nombrada para encargarse del aula. “A sinatura dun escrito de defensa desta compañeira, e por extensión do ensino público, parécenos perfectamente respectable e lexítima, tanto como a postura daqueles que non consideraron oportuno subscribilo”.
Con respecto a este aula, la posición del centro está dividida. Bernarda Rubianes recuerda que claustro de profesorado y consello escolar son coincidentes a la hora de reclamar su continuidad, pero “o claustro considerou máis axeitada a adscrición de persoal público, en tanto o consello escolar optou pola conveniencia de manter a colaboración con BATA”.





You can leave a response, or trackback from your own site.

1 Response to "Outros profesores de Vilagarcía tamén teñen algo que dicir"

  1. “non son partidaria das posicións extremas nin das respostas simples, pero se me vira obrigada a posicionarme, non teño dúbidas. Afectivamente falando póñome a carón dos pais dos nenos da aula de apoio. A súa posición non é ideolóxica, nin politicamente interesada. Defenden sinxelamente o que consideran mellor para os seus fillos”.
    “non debemos empeñarnos en pensar que estamos sobradamente preparados para atender a calquera necesidade educativa que se nos presente. Posúo unha formación académica bastante aceptable, que inclúe dúas licenciaturas, un Diploma de Estudios Avanzados e mesmo estou rematando a redacción dunha tese de doutoramento, precisamente no campo da formación do profesorado de Educación Infantil e Primaria. Non me avergoña recoñecer, sen embargo, que, ao igual que lle acontece a moitos dos meus compañeiros, non dispoño de formación suficiente para traballar e comunicarme cos nenos autistas”
    APLAUDIENDO A RABIAR!!!

Publicar un comentario

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes