Participaremos en la Semana de la Seguridad Vial de Cambados

El Concello de Cambados y el Jefe de la Policía Local, Maxi Cid, nos han invitado a colaborar de forma activa en la Semana de la Seguridad Vial de Cambados.
Estaremos presentes sobre todo en dos de las actividades programadas, concretamente en la mesa redonda del lunes 27 en la que hablaremos de las personas con autismo y la bicicleta como medio de transporte y actividad lúdica, y el miércoles a la tarde en el Parque Infantil de tráfico que estará instalado en la Plaza del Concello de 17:30 a 20:00.
Aquí os dejamos el programa detallado:
Luns 27 abril
*Apertura Semana Mundial da Seguridade Vial coa presenza do Alcalde Presidente da Corporación.
* Acción: Mesa redonda: “A Bicicleta como ferramenta de mobilidade segura para todos”.
Poñentes: Trinidad Rebollido Portas, mariscadora da Cofradía de Pescadores, Cuca da Silva, Asociación Por Dereito; Gustavo César Veloso, ciclista profesional; Helena Rodríguez, Coordinadora Educación Vial Dirección General de Tráfico; Carlos Santos, policía local. Modera: Alberto Nogueira Varela, docente do IES Asorey. Hora: 12:00h Lugar: Salón de Plenos do Concello.

Mércores 29 abril
* Acción 1ª: Parque Infantil de Tráfico (aula formativa e pista práctica)
Hora: 09:00h a 14:00h Lugar: Colexio CEIP Enrique Barreiro Piñeiro de Vilariño
*Acción 2ª: Parque Infantil de Tráfico para todos (aula formativa e pista práctica)
Hora: 17:30h a 20:00h Lugar: Plaza do Concello . Paralelamente teremos obradoiros con material funxible da DGT e un obradoiro con Creappcuentos de puzzles de educación vial en tabletas no Salón de Plenos do Concello

Venres 1 de maio
*Acción: “Día da BICI”
Lugar/Percorrido: Saída Praza Fefiñáns; Príncipe; Paseo Calzada; Santo Tomé; Narciso Pérez®; Avda. Galicia; Pastora; dirección Vilariño® hacia Martín Códax; Modia; Corvillón ®; N-549 dirección Tragove ®; Avd. Coruña e Plaza Fefiñáns. Hora: 11:00h

 Luns 4 de maio
*Acción 1ª: Parque Infantil de Tráfico DGT
Hora: Dende as 09:00h a 11:15h e de 12:00h a 14:00h CEIP Enrique Barreiro Piñeiro de Vilariño, Cambados. Lugar: Plaza do Concello
* Acción 2ª: Día Mundial. Lectura da Declaración dos nenos para a seguridade vial ante a presenza de autoridades, representates dos centros educativos, asociación do tecido social, e veciños. “Somos nenos. Pode que no futuro teñamos algo que dicir, pero agora mesmo dependemos da súa axuda…..”
Hora: 11:30h.
Esta es la invitación que nos hace Maxi y el Concello:

Podéis descargar el programa y la descripción de estas acciones en:

Proxecto Fráxil
Declaración de los niños para la Seguridad Vial

La Policía Local y el Concello de Cambados nos invitan  también a participar en ‪#‎SaveKidsLives, una campaña para solicitar una mayor seguridad vial en uno de los grupos más vulnerables, los niños. Cada persona u organización que firme la Declaración a través de internet, estará ayudando a hacer una llamada para detener el número de muertos en siniestros viales alrededor del mundo y solicitar medidas para salvar vidas de niños. Puedes enviar además un selfi con un mensaje sobre este tema escrito sobre la plantilla que te envían al firmar la adhesión:
http://www.savekidslives2015.org/

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Participaremos en la Semana de la Seguridad Vial de Cambados"

Publicar un comentario

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes